Instagram

torstai 29. elokuuta 2013

Ja mä tiedän, en enää eilistä kaipaa

Olen selkeästi aloittanut hukuttautumisen kaiken maailman projekteihin, joten en voi luvata blogin kannalta mitään muuta kuin sen, että pystyssä pysytään! Virkku on päässyt hyppyyttämään jäniksiä ja toteuttamaan itseään. Mutku taas on saanut olla sylissä paijailtavana ja joutunut alistumaan ei_niin_mukavalle kynsien leikkuulle ja hampaiden tutkiskelulle. Saa nähdä minkälaista taidetta tuo sitten Limingassa järjestää hampaiden katsomisesta...:D

Virkun kanssa treenailu on jäänyt metsästykselle auttamottamsti kakkoseksi. Noh, toisaalta tuo ei mua hirveästi haittaa, koska omiakin töitä on ollut ihan jäätävästi. Ehkäpä siis alistun sille ajatukselle, ettei ajankohta ole sopiva sille omalle koiralle. Tai no, turhapa sitä on tässä vaiheessa mitään antautua, kun kuitenkin olen jälleen toista mieltä kun kiireet helpottavat ja Virkku on joka toinen päivä metsällä. Koska Virkku oli tänäänkin metsällä, ei siitä ole mulle treenikaveriksi enää illasta, vaikka itse olisin kyllä ehtinytkin. Tällä hetkellä meidän treenit on vähän vapaamuotoisempia ja lähinnä hauskanpitoa silmällä pitäen tehtyjä, koska Kannukseen ei ole anottu yksiäkään rally-tokokokeita.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti