Instagram

sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Luca lyttynaama

Perjantaina olin just päässy orkkaharkoista ja äiti soitti, että oli hommannut mulle työkeikan viikonlopuks. Eipä siinä muuten mitään, mutta mun viikonloppu täytty orkkaharkoista ja -esityksistä... Perjantai iltana meille kuitenkin tuotiin (mun orkkaesityksen aikana....) 1,5v shih tzu uros Luca. Lucan turkki oli leikattu suht lyhyeksi, eli odotin hoiton aivan erilaista koiraa. :D

Eka ilta meni hyvin. Luca pörräs kokoajan mun jaloissa ja seuras ihan joka paikkaan. Normisti meidän hoitokoirat nukkuu joko alaalla tai Virkulle tarkoitetussa metallihäkissä, riippuu koosta, mutta Luca piti illalla sellaisen metelin, ettei sitä vain raaskinut jättää alas (kyllä tiiän vahvistin tota käytöstä...). Illasta vähän aikaa kuljeksi ympäriinsä, mutta rauhottu nukkumaan.
Lauantaina mulla oli taas orkkaharkat, ja sen aikaa Luca oli ulkoportaalla häkissä ja iskä pyöri pihalla. Kaikesta muusta hässäkästä huolimatta, lähdettiin käymään vielä mökillä. Äiti oli lauantai päivän Ristiinassa ja tuli sieltä suoraan Kinnulaan.
Meillä oli käytössä vain pakettiauto, eli Virkku oli perällä ja Luca mun sylissä etupenkillä. Loppujenlopuks Luca kiemurtelija ja pyrki Virkun luo koko matkan. Lopulta Luca laitettiin jalkatilaan, mistä se tukki itsensä käsijarrun päälle röhnöttämään, pää niin lähellä Virkkua kuin mahdollista. Virkku ei kuitenkaan paljon Lucasta välittäny, eikä tullu ees haistelemaan.
Mökillä Virkusta ja Lucasta tuli paaaarhaat kaverit, eikä Lucaa saanut Virkun luota pois muutakuin kantamalla. :) La-Su yön Luca nukkui mun vieressä. Illalla en meinannut ottaa sitä viereen, mutta se kiskoi multa tyynyä, peittoa, sukkia varpaita, tukki sängynalle kolistelemaan ja mitä vielä? :D Sitten kun se vähän rauhottu ja lupasin sen viereen, se nukku ihan rauhassa. Tänään ennen kotia tuloa mökillä Virkku ja Luca pääsi tapaamaan ihan ilman rajoittavaa verkkoaitaakin. Ihana pari :3

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti