Instagram

lauantai 20. heinäkuuta 2013

Kisajännitystä ja iloisia jälleennäkemisiä

Kymmenen musiikin täyteistä päivää meni kuin siivillä. Oli jälleen aivan mahtava leiri, vaikka viimeisen kokonaisen päivän tunnelmaa perinteinen leiriflunssa vähän latistikin. Ensi vuonna uusiksi, vaikken välttämättä enää perinteiseen leiriläisen virkaan palaisikaan - ensivuoden saatan päästä katselemaan valvojan näkökulmasta.

Palasin tänään kotiin täysin ajantajun hukanneena iltapäivän puolella (ehkä kolmen jälkeen...?). Syöksähdin hakemaan Virkkua sisälle, ja voih sitä jälleennäkemisen riemua! Ajokkipojan nenä kävi aivan äärettömällä nopeudella mua läpi viimeisimpien olinpaikkojen hajuja analysoiden. Sitten olikin jo rutiininomaisen nurmikkopiehtaroinnin vuoro. Kun sain Virkun tuotua sisälle, tuli se jatkamaan haisteluaan mun huoneen lattialle. Lopulta se lysähti aivan mun viereen nukkumaan. Kun vähän aikaa olin touhuillut muuta, ja Virkkukin oli tassutellut mun perässä varjon lailla, lukitsi se jalkani etutassujensa väliin. Siinä sitä sitten otettiin rapsuttelukiintiötä vähän takaisin. <3

Kun olin käyttänyt Virkun lenkillä, otin Mutkun vapaaksi. Pikku rääpylä oli aivan onnensa kukkuloilla päästessään vapaaksi ja rapsuteltavaksi. Sen seurallisuudesta ei menannut tulla aluksi loppua ollenkaan. Virtaa ja intoa oli. Löllyttelin mylsyläistä aika kauan, kunnes päästin sen jälleen lattialle vipeltämään. Lopulta uni vei voiton, ja tietokonepöydän tausta hiljeni.

Nyt kun olen muutaman tunnin ajan palautunut Rauskilta, voinkin aloittaa täydellisen kisajännityksen. Leirin aikana ei välillä ollut aikaa turhille jännityksille, joten nyt tuota jännitystä onkin sitten kertynyt ihan kiitettävästi... En vieläkään tiedä, tuleeko Virkku mulle huomenna kisakaveriksi, mutta joka tapauksessa menen tervukehälle pyörimään ja etsimään osariin koiraa - varalle ainankin. En ihan usko, että Virkku jaksaisi kahta pitkää kehää samana päivänä, varsinkaan jos menestystä sattuu tulemaan ja kierroksia tulee enemmänkin kuin tuo yksilöarvostelu ja yhteiset liikkeet. Onhan noiden kehien välissä nuorempien osakilpailu, mutta silti.. Noh, huomennapa sen näkee!!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti