Instagram

sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Mamma tuus auttaan!


Huppista kun aika olikin mennyt. Jo VIISTOISTA päivää edellsiestä päivityksestä. :o Mutta asiaa;

Tänä aamuna mä, ja koko muukin talo, sai herätä ihanaan lautakasamaiseen posaukseen. Mä ite nukuin alaalla vierashuoneessa, johon mun patjakin oli _poikkeuksellisesti_ siirretty. Mä ja äiti tajuttiin posauksen syy heti, mutta iskälle totuus ei heti valjennut. Siinä vaiheessa, kun mä ja äiti oltiin vielä matkalla tapahtumapaikalle (eli mun huoneeseen), killui pikku koiraressu mun patjattomassa sängyssä, kaikki neljä tassua pinnojen/rimojen/minkälie väleissä. :D Ilmeenä se sama tuttu "Mamma tuus auttaan!" :D Eipä tuolle onneksi mitään traumoja jäänyt, ja tassutkin oli ihan ehjät, mutta ehkä se ei enää hyppää mun sänkyy. :o

Mutta eikai tässä muuta, ensipostista löytyykin varmaankin jotain yli-ihania ilme kuvia ;)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti